-
האם אנשי המכירות שלכם רוצים למכור יותר?
האם אנשי המכירות שלכם יכולים למכור יותר?
אם הם רוצים ויכולים למכור יותר, מדוע הם לא מוכרים יותר?
מה יכול/צריך לעשות מנהל/ת המכירות ו/או המנכ"ל, על מנת להביא
את אנשי המכירות שלהם למכור יותר ולממש את הפוטנציאל הגלום בשוק המטרה שלהם?
-
-
תמצית המתודולוגיה
נוסחאות ה- T.M.C ו-ה- K.A.S.H ®
כתוצאה מההתערבות שלנו במשך 30 שנים, מאז שנת 1989, עברו מאות רבות של מערכי מכירות של ארגונים ♣♣ גדולים, גלובליים ובינוניים, בכל ענפי המשק, שיפורים גדולים בביצועי מערכי המכירות שלהם.[ לרשימה של לקוחות ומה הם אומרים, לגלול מטה]
המתודולוגיה שאנו מישמים, מבוססת על עקרונות הניהול המודרני, ערכים מעולם הפילוסופיה, הפסיכולוגיה, הבודהיזם וחכמת הקבלה. זאת בשילוב שנים רבות של ניסיון מעשי, הפקת לקחים, עדכון ושיפור מתמיד. כל אלה מאוגדים בתוך שני תהליכים עיקריים.
-
-
נוסחת ה- K.A.S.H
אנשי מכירות ומנהלים שעוברים את תהליך הK.A.S.H בהנחיתנו , יוצאים מצוידים בידע הכרחי הנחוץ להם, נחשפו למיומנויות מכירה הנכונות, הוצגו בפניהם מרכיבי ההצלחה במכירות, הגישה הנפשית הנכונה, ההרגלים של האלופים. שילוב של: ידע, גישה, מיומנויות והרגלים נכונים, יוצרים עצמה אישית אדירה. אנו דואגים להטמיע את מרכיבי ה KASH ב די.אן.איי של אנשי המכירות.
-
-
8 עיסוקי הליבה של ניהול אנשי מכירות
אנו מקנים למנהלי המכירות, את הכלים להפעיל ולנהל את 8 עיסוקי הליבה של ניהול אנשי מכירות, שהם: גיוס-הדרכה-יעדים-כלים-מדידה-משוב-הנעה-תגמולים ותמריצים.
-
לתיאום פגישה ולפרטים נוספים
צלצלו 0774000041, או מלאו הטופס ושגרו
-
-
-
אודות גלעד גלבוע
-
לקוחות ומה הם אומרים
-
-
-
-
רשימה (כמעט )מלאה של הנושאים בהם אנו מטפלים
-
-
ניהול המכירות
- בדיקה ואבחון המבנה הארגוני, מידת התאמתו לסביבה בה פועל הארגון, אל מול יעדיו האסטרטגיים והמלצות לשינויים, במידת הצורך
- הגדרה של תפקידי המכירות הנחוצים לארגון, יצירת מוקדי ניהול ובקרה יעילים
- גיבוש והעשרת תפקידים תוך פריסה יעילה ומיטבית של אנשי המכירות מול השוק והלקוחות
- בחינת כמות אנשי המכירות לה זקוק הארגון לכיסוי נאות של השוק ולקוחות המטרה והשגת היעדים תוך אופטימיזציה של הרווח מול ההשקעה
- הרכבת פרופיל של איש מכירות מיטבי עבור הארגון
- סקירה ובדיקת הנפשות הפועלות כיום במערך המכירות ובדיקת התאמתם לתפקידי המכירות שהוגדרו
- סיוע, במידת הצורך באיתור, מיון, גיוס וקליטה נכונה של אנשי מכירות חדשים
- תרגום היעדים האסטרטגיים, ארוכי הטווח של הארגון, לתכנית עבודה שנתית למחלקת המכירות, והרכבת יעדים אישיים עבור כל איש מכירות בארגון
- בקרת ביצועים מול יעדים, הרכבת יחסי המרה אתגריים הכוללים מדדים "נכונים" ויעילים שיאפשרו אבחון מהיר ואפקטיבי על מידת ההתקדמות, ומתן איתותי אזהרה לצורך בנקיטת פעולות מתקנות
- Pre Sale - שיטות לניהול והפעלת עובדים שאינם אנשי מכירות
- בדיקה של תוכנית התגמולים והתמריצים הכספיים והאחרים לאנשי מכירות וטלמרקטינג והמלצות לשינויים
- תכניות העצמה, הכרה והנעה פסיכולוגית לאנשי המכירות
- ייעוץ וסיוע בשילוב יעיל ומקצועי של פעילות טלמרקטינג, נכנס ויזום, במאמץ המכירות הכולל
- נוהלי עבודה - כתיבה והוצאה לאור של ספרי הדרכה ומדריכים למנהלי ואנשי מכירות, עיצוב והכנת מערכי שיעור, תכניות לימוד, הכשרה והסמכה, אמצעים ונוהלי עבודה למערכי מכירות וטלמרקטינג.
- אימון, יעוץ והדרכה אישית 1:1 למנהל/ת המכירות
יחסים ותקשורת בינאישיים
- תקשורת בין אישית, פיתוח מערכות יחסים ומיומנויות תשאול
- B 2 B - פיתוח מערכות יחסים ומיומנויות מכירה של אנשי מכירות שמוכרים לארגונים
- זיהוי בעלי תפקידים שונים והתאמת שיח המכירה ( משתמש | משפיע | מחליט)
- זיהוי טיפוסים שונים של קונים ומוכרים, ואיך אנשי המכירות מתאימים את התנהגותם והצגת המכירות שלהם לסגנון ההתנהגות של הלקוח הספציפי – סדנת תקשורת
- מיומנויות תקשורת בין אישית בטלפון
גישה נפשית נכונה – מודל ה KASH
- הצגת מודל הKASH עם דגש על הצגת הגישה הנפשית הנכונה להצלחה לאורך זמן ומתן כלים להטמיע וליישם גישות והרגלים של אלופים במכירות..
תכנון וניהול עצמי
- עבודה על פי יעדים – מודל ה SPACT
- תכנון וניהול עצמי וניהול זמן
- ניהול אזור מכירה
- ניהול מכירה רווחית
- תכנון וניהול גיוס לקוחות
- ניהול תהליך המכירה
הכנה לשיחת המכירה
- הגדרת מטרת הפגישה
- הכנת שיחת מכירה ראשונה עם לקוח חדש
- הכנת שיחת מכירה עם לקוח קיים
- הכרת הלקוחות, השוק והמתחרים
- תרגום יתרונות למשפטי תועלת להצגה בפני הקונים
- התכוננות להתמודדות עם התנגדויות בכלל ובפרט התנגדויות מחיר
- איך להימנע מטעויות נפוצות בהכנה והגשה של הצעות המחיר
שיחת המכירה – מודל הקצפת
- הצגה והדגמת מודל ה- ק.צ.פ.ת. ככלי מעולה לניהול מקצועי של שיחות מכירה והתאמתו לסביבת המכירות הספציפית של המשתתפים
-
לתיאום פגישה ולפרטים נוספים
צלצלו 0774000041 או מלאו הטופס ושגרו
-
-
-
Gilad G. Gilboa The KASH* Consulting Group International Tel: +972.50.694.3915P.O.Box 43 Givat Chen Email: gilad@consultant.com Website: www.giladgilboa.webs.com
* Knowledge Attitude Skills Habits
תגובות
טרזה אובריאן
27/10/2019
מעניין, צרו קשר עמי.
טרזה 0537436998
שירז חיים
27/10/2019
מעולה, מפתיעי, מקצועי, מטודה יעילה, למדתי, הפנמתי. ממליץ לכלךאחד ובוודאי מנהל/ת לעבור את התהליך של גלעד.
חיים שרד